sobota, 8 maja 2010

W przypływie nudy

Czasami mam tak, że zrobię jakieś zdjęcie i nie mogę się na nie napatrzeć. Trochę to nieskromne, ale to po prostu przypływ satysfakcji, że wyszło ci w końcu coś fajnego! Czasem ładne zdjęcie wyjdzie, gdy męczysz się z nim już setny raz i a to światło nie te, a to cośtam i w końcu za 101.razem się uda. Niekiedy jest zupełnie na odwrót - fajne zdjęcia wychodzą z przypadku. Ja tam mam często. Przeważnie mam tak, że zdjęcia, które w aparacie wyglądają fajnie i w ogóle na kompie okazują się kompletną klapą (nawet nie wiecie jak mnie to wkurza), natomiast niepozorne fotografie okazują się być małym 'dziełem'. Może to za duże słowo. Tak było i w tym przypadku ;> Ze zdjęć, które nie miały przedstawiać nic wyszło coś! I cieszę się z tego powodu, gdyż moja kolekcja fot nieznacznie się powiększyła :)
A co na Stardollu? 
Kolejna lalka Lejdi Zgagi - co się z tym wiąże - kolejne fantazyjne ciuszki w starplazie. Dla jej miłośników to jak najbardziej na rękę. Mi to zwisa ;D Przeżyję ten fakt. Mamy również za sobą nową, innowacyjną rzekłabym, kolekcję Antidote, która wg. mnie pobiła wszystkie wcześniejsze swą dziwacznością i beznadziejnością. Jednym słowem - jeśli nie zdażyłaś czegoś kupić - nie masz czego żałować ;D
Poza tym?
Aha, wraz z najzacniejszą, najskromniejszą, najbardziej barwna osobą na stardoll - Kolorem - prowadzę bloga. Zawiera on tylko szczerą prawdę na każdy temat, trochę krytyki, trochę pochwały, jesteśmy niemiłosierne...;) Czytać, wpadać, obserwować, komentować
http://sd-sinceretruth.blogspot.com/


Pozdrówka dla Was wszystkich.

3 komentarze:

Alice60 pisze...

O,Agu coś napisała ;>
Zgadzam się absolutnie. Czasami jak wstawiam zdjęcia do kompa i widzę efekt mam ochotę się powiesić.
Twoje fotografie wyszły cudne. Sama dzisiaj udałam się na poszukiwania wiosny z aparatem.
Pozdrowienia ;)

Unknown pisze...

Świetny blog ;)
Zwłaszcza muzyka, no i Muse :D

Pozdrawiam, Patrish12.

ladymonisia. pisze...

jak się wkleja tą ramke na bloga. ta "visit my stardoll suite "?????ja od niedawna mam bloga a stardolla to troche dlugo no i nie mam pojecia jak to zrobic

Prześlij komentarz